香港を拠点とする、アジア最大のデザインアワード「DFA Design for Asia Awards 2020」のコミュニケーションデザイン部門で、Harajuku DESIGN Inc.(原宿デザイン)がブランディングを手がけた、ジュエリーブランド「TOMOE EDO JAPAN(巴)」が銀賞、日本酒ブランド「長谷川栄雅」がメリット賞を受賞しました。
「DFA Design for Asia Awards」
https://dfaa.dfaawards.com/en/winner/
![](https://harajuku-design.co.jp/wp-content/uploads/2020/11/news201104_01.jpg)
![](https://harajuku-design.co.jp/wp-content/uploads/2020/11/news201104_02.jpg)
「TOMOE EDO JAPAN」
Branding: Harajuku DESIGN Inc.
Creative direction & Art direction: Keiichiro Yanagi
Graphic design: Keiichiro Yanagi
Web design: Saori Martin
Produce & Planning: Miho Nishikawa
Architecture: moon at.
![](https://harajuku-design.co.jp/wp-content/uploads/2020/11/news201104_03.jpg)
「HASEGAWA EIGA」
Branding: Harajuku DESIGN Inc.
Creative direction & Art direction: Keiichiro Yanagi
Graphic design: Keiichiro Yanagi
Calligraphy: Kyoko Dan
Space design: Keiichiro Yanagi
Produce & Planning: Miho Nishikawa
Architecture: Harajuku DESIGN Inc.